Când faceți publicitate prin programul Google Ads, anunțurile pot apărea în diferite locuri de pe internet, în funcție de modul în care le direcționați, de publicul pentru care decideți să le afișați și de tipurile de anunțuri pe care le creați.

Google Search Network

Anunțul dvs. poate apărea pe Google atunci când utilizatorii caută produsul sau serviciul pe care îl oferiți. Atunci când creați anunțul, alegeți un set de cuvinte cheie atat pozitive dar si negative, adică termenii sau expresiile care vor determina afișarea acestuia. Apoi, când utilizatorii caută informații folosind cuvintele sau expresiile pe care le-ați ales, anunțurile dvs. text pot apărea alături sau deasupra rezultatelor căutării, acestea se pot regasi avand chenarul verde mic in fata link-ului, pe care scrie “Ad” sau “Anunt”.

 

Puteți alege, de asemenea, să afișați anunțurile pentru clienții dvs. pe măsură ce aceștia caută informații pe web. Anunțurile text, imagine și video pot apărea în Rețeaua de display Google.

 

Google Display Network

Rețeaua de display Google vă poate ajuta să vă adresați utilizatorilor atunci când navighează pe site-urile preferate, când îi arată unui prieten un videoclip de pe YouTube, când își verifică mesajele Gmail sau când folosesc dispozitive mobile. Este un set de site-uri care afișează anunțuri. Anunțurile pot apărea pe site-uri în funcție de metodele de direcționare pe care le alegeți.

Rețeaua de display vă oferă șansa de a atrage utilizatorii prin formate de anunțuri interesante, folosind imagini, video-uri, bannere. Acestea pot fi vertical, orizontale, pozitionate stanga, dreapta etc.

 

În timp ce Rețeaua de căutare se poate adresa utilizatorilor atunci când caută anumite produse sau servicii, Rețeaua de display vă poate ajuta să le atrageți atenția mai devreme în ciclul de cumpărare. Vă puteți afișa anunțurile înainte ca utilizatorii să caute ceea ce oferiți, crescând astfel semnificativ succesul strategiei de publicitate. În plus, le puteți reaminti utilizatorilor de elementele care îi interesează, prin activități de remarketing adresate persoanelor care v-au mai accesat site-ul sau aplicația.

Modificările din Rețeaua de display se aplică în 12 – 24 de ore și este posibil să nu apară imediat. Țineți cont de acest aspect atunci când creați o campanie sau modificați una existentă. Vă recomandăm să o creați cu câteva zile înainte de lansare și să setați o dată de începere în viitor.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment